Yılın Son Günleri İçin Tatlı Dinletiler

, , 30 Yorum
Feri Peri Kişisel Blog

2017'nin bitimine günler kala, bu yıl en çok dinlediğim, dinlerken de keyif ve huzur dolduğum birkaç parçayı bloğumda paylaşmak, üzerilerinde biraz konuşmak istedim bu sabah. Belki birçoğunuzun zaten bildiği şarkılardır, belki de içlerinden ilk defa duyup dinleti listelerinize eklemek isteyecekleriniz olacaktır. Benim paylaşımım aracılığı ile keşfeder ve keyif alırsanız ne mutlu bana...

Şarkılar eşliğinde güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...

Ezgi'nin Günlüğü - Ayrılış
Orhan Veli'nin 'Ayrılış' şiirinden bir mısra...



Selda Bağcan - Sivas Ellerinde Sazım Çalınır
Söz: Pir Sultan Abdal, Müzik: Anonim...



Mehmet Güreli - Kimse Bilmez
Şiir: Ömer Hayyam



Zuhal Olcay - Çaresizim
Sözleri Funda'ya ait 'Çaresizim' adlı parça 1976 yılında plak yapılmış ve Funda'nın hoş tınılarıyla günümüze kadar ulaştırılmıştır. Ne var ki ben 2001 yılında çıkan 'Başucu Şarkıları' adlı albümde bu güzel şarkıya kendi yorumunu katan Zuhal Olcay'ın seslendirmesini daha çok beğeniyorum...



Indila - S.O.S
2013'teki ilk single denemesi 'Dernière Danse' ile büyük bir çıkış yakalayan Indila; asıl adı Adila Sedraia olan Hint asıllı, Fransız R&B şarkıcısı ve söz yazarıdır...


Indila - Tourner Dans Le Vide



Ed Sheeran - Perfect
Brit Awards 2012'de en iyi İngiliz solo şarkıcı ödülünü alan sanatçıyı Game of Thrones'un son sezonundaki 3 dakikalık bir yan rol ile hatırlayanlar olacaktır...



Rag'n' Bone Man - Human
2017 Brit Ödülleri'nde en iyi çıkış ve eleştirmenlerin seçimi kategorileri olmak üzere iki ödül kazanan İngiliz şarkıcı...



Evgeny Grinko - Waltz (Valse)
Alternatif müzik dalında kendine ait besteleriyle tanınan Rus müzisyen, piyanist...


Bu içerik Feri Peri » Kişisel Blog tarafından hazırlanmıştır...

30 yorum:

  1. Indila çok sevdiğim bir şarkıcıdır ve önerdiğin iki şarkısını da çok seviyorum. Ego'yu dinlemiş miydin? Dinlemediyse, önerim olsun. O da müthiştir. :)
    Emeğine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu dinlememişim, çok güzel oldu bu:) S.O.S'u da yeni keşfettim zaten:) Kadının sesi ve söylediği şarkılar o kadar hoş ki ne söylese beğeniyorum ben de :)

      Sil
  2. Sivas ellerinde sazım çalınır'ı çocukluğumdan beri severek dinlerim, S.O. S acaba gençlik yıllarımın ABBA sının mı dedim ama başkaymış, :) ellerine sağlık Feride'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Masum dizisi ile keşfettim Selda Bağcan yorumunu, vuruldum o zamandan beri şarkıya diyebilirim :) Çok güzel bir tınısı var ama değil mi, başka bilindik şarkıları da çağrıştırıyor gibi, bu arada; Money Money Money y-)

      Sil
  3. Müzik önerileri için teşekkür ederim, bazılarını biliyordum Rus müzisyeni daha önce hiç duymamıştım hemen dinledim ve dinleme listeme ekledim klasik müzik çok iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için :) Bu zamanda bu şekilde yeni besteler bulmak gerçekten zor. Ben de tam bir klasik müzik hayranıyım. Tüm yazılarımı klasik müzik eşliğinde yazarım, beğenmenize çok sevindim :-h

      Sil
  4. dinleyelim :))
    ve ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  5. Seçkilerin genel anlamda çok güzel.
    Indila benim de sevdiğim bir ses.
    Önerilerin için teşekkürler, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için:)
      Güzel bir liste oluşturduğuma çok sevindim, sevgiler :)

      Sil
  6. Kaleminize sağlık.
    Indila ismini duymamıştım. Güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  7. Bildiklerim ve bilmediklerimle, yararlanacağım güzel bir liste olmuş. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  8. Süper şarkılar, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, rica ederim, ben de sizin yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  9. hımm en sevdiğim şey şarkı önerileriiii oleeeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle dinlemen dileğiyle, o zaman, ivit :D

      Sil
  10. bildiklerimi hatırlamak hoş oldu,bilmediklerim için teşekkürler...
    sevgili Deep Tone sayesinde sayfana merhaba diyorum bende beklerim ,
    sevgiler...:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, hoşgeldiniz :) Hemen ziyaretinize geliyorum, görüşürüz :)

      Sil
  11. Merhaba sayfanızı severek takibe aldım. Huzur verici çok güzel bir dünya yaratmışsınız kendinize.Bu paylaşımınız da çok güzel olmuş. Şarkı tercihleri de çok güzel.Ben de sayfama beklerim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için gerçekten çok teşekkürler, her gün bir hayli uğraşıyorum inanın; daha nasıl güzelleştirebilirim diye :) Hemen size de uğruyorum şimdi...
      Sevgiler :)

      Sil
  12. Oldukça dinlendirici ve huzur bulacağımız şarkılar.Selda Bağcan hayranıyım onu hemen açıp dinledim.Diğerlerini de fırsat buldukça dinlemek ve diğer arkadaşlarımızın da dinlemesi açısından Google da paylaşıyorum hemen.Paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Sibel Hanım:) Umarım keyif almışsınızdır...
      Ben de Selda Bağcan hayranıyım, zaten hayran olunmayacak bir sanatçı değil kendisi, harika ötesi bir sesi var :X

      Kalın sağlıcakla :)

      Sil
  13. Köken olarak Sivaslıyım.Selda Bağcan'ın bu yorumunu da çok severim.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok bu yorumu beğeniyorum aslında. Selda Bağcan'ınki bir başka :)
      Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  14. Indila yi ilk defa dinledim ne kadar guzelmisss...Listende bana hitap eden bi dolu sarki var vallahi🙌😁Yenilerini bekliyoruz o zamannnn❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Genel itibariyle kulağa hitap edebilecekleri seçmeye çalışmıştım :) Indila'yı keşfetmene çok mutlu oldum. Çok iyi parçaları vardır, keyifli dinlemeler dilerim :D
      Sevgiler...

      Sil
  15. Türkceleri alayim ben yabanci dinlemem de 😁 selda bagcanin sesi cok hos ama 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece vakti uzun bir yolda araba içerisinde dinlemesi öyle keyifli oluyor ki Selda Bağcan :)
      Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil

Birkaç Önemli Not:

1-Yorumlarınız benim için çok değerli. Bloğuma destek olmak adına olumlu-olumsuz yorum bırakabilirsiniz.
2- Profil üyeliğiniz olmasa bile Adı/Url sekmesini seçip kendi belirlediğiniz Url ya da isimle ve son olarak da Anonim profil seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.
3- Öneri, görüş ve düşünceleriniz için "Feri Peri'ye Mektup" sayfası aracılığı ile mesaj gönderebilirsiniz...
4- Yorumunuza Smiley eklemek için, hemen alttaki linke tıklayarak beğendiğiniz bir ifadenin karşısındaki sembolleri kelimelerinizden sonra bir boşluk bırakarak yazabilirsiniz.

Yorumuna Smiley Eklemek İçin Tıkla