MİM: Seni Sen Yapan Sevdiğin Şeyler

, , 77 Yorum
Okuma Süresi: 2 Dakika
Feri Peri Kişisel Blog

Mimin ismi de, tek soruluk içerdikleri de bu etkinliği başlatan Ezgi arkadaşımız gibi çok güzel ve sıcacık. Bu mimleme durumunu da bir tür İstop'a benzetmiş Ezgi; hani şu küçükken topu havaya atarak, birlikte oynadığımız arkadaşlarımızın ismini söylediğimiz bir oyun vardı ya; işte ona. 

Ezgi topu Bir Tutam Karınca'nın iç açan mavilikleri içerisindeki yazarı Yasemin'e atmış; Yasemin de topu bana atmış. Hatta o top bir de İncirli Kurabiye'nin Zeynep'inin de eline geçmiş, bir de o atmış. En son topa Ruhsa dokunmuş, o da bana paslamış. Ve böylece de çocuklar gibi şen, samimi, hakkımızdaki mutlu gerçekleri yansıtan, muhteşem bir döngü başlamış...

Benim bu döngüdeki yerimi, aşağıdaki cevaplarım sıralamış...

Feri Peri Kişisel Blog

  • Yazma tutkumu seviyorum.
  • Adalet duygumu seviyorum.
  • Araştırma merakımı seviyorum.
  • Yeni aldığım ekmeğin ucunu koparıp, üzerini de biraz tuzlayıp yemeyi seviyorum.
  • Kitapların arasında çiçekleri kurutmayı seviyorum.
  • Salatalık soymayı, o güzel ve serin kokunun içinde kendimden geçmeyi seviyorum.
  • Yorucu bir günün sonunda uyumayı seviyorum.
  • Gereksiz işlerle boş boş uğraşmayı seviyorum.
  • Bir şeyleri mükemmelleştirmeyi seviyorum.
  • Farklı dillerde şarkı sözleri ezberleyip şarkı söylemeyi seviyorum.
  • Farklı dillerde izlediğim film/dizi ya da animelerde yeni kelimeler öğrenmeye çalışmayı seviyorum.
  • Yeni bir dizi/film/oyun/anime bulmayı seviyorum.
  • Kulaklıkla klasik müzik dinlerken Eskişehir'in güzel tramvaylarıyla eve dönmeyi seviyorum.
  • Hakkında bilgi sahibi olmak istediğim şeyleri okumayı çok ama çok seviyorum.
  • Soprano taklidi yapmayı seviyorum.
  • Yalan söyleyememeyi seviyorum.
  • Bazen aklımda binbir düşünce dönerken konuşmaya çalışmayı ve bu yüzden de çok hızlı konuşarak kelimeleri yutmayı seviyorum.
  • Görsel hafızama güvenmeyi seviyorum.
Feri Peri Kişisel Blog

Feri Peri Kişisel Blog

  • Kendi yaptığım yemeklerin fotoğraflarını çekmeyi seviyorum.
  • Evde yalnız olmayı seviyorum.
  • Küçücük şeylerden mutlu olmayı seviyorum.
  • Gülümsemeyi seviyorum.
  • Sevildiğimi hissetmeyi seviyorum.
  • Konuşmayı seviyorum.
  • Yaz kış demeden dondurma yemeyi seviyorum.
  • Tatlı, küçük arkadaşım Casper'ım ile bolca ilginebiliyor olmamı seviyorum.
  • Bahar yaklaştıkça çoğalan kuş cıvıltılarını dinlemeyi seviyorum.
  • Çok sevindiğim bir haber aldığımda sokakta zıplayarak koşturmayı seviyorum.
  • "Acıktım." demeyi ve bunu karşımdakini usandıracak kadar dile getirmeyi seviyorum.
  • Son olarak da, sabah uyanıp bloğumdaki yorumları okumayı ve hepsini de uzun uzun cevaplandırmayı çok seviyor, mutlu mutlu gülümsüyorum...
Feri Peri Kişisel Blog

Sıra geldi "İstop" demeye 😁

Annesinin Prensesi
Belle'nin Kütüphanesi
Deli Kızın Bohçası
İçimdeki Fısıltı
İçimdeki Yaz
Kameri Şeyler
Mavi ve Edebiyat
Momentos
Ece Evren

İçim ısındı; kalbim mutluluğa doydu, yüzüm gülücüklerle doldu bu mim sayesinde. Çok teşekkür ederim Yasemin, Ezgi, Zeynep ve Ruhsa...

Ben soruyu cevapladım, İstop dedim ve topu havaya fırlattım. Şimdi sıra bu mimi yapmak isteyen herkeste; peki sizin cevaplarınız ne? 😅

Bu içerik Feri Peri » Kişisel Blog tarafından hazırlanmıştır...

77 yorum:

  1. Şarkı söylemeyi hatta soprano taklidi yapmayı inanır mısın ben de çok seviyorum. Şaşırdım o yüzden herkes sevmez çünkü.:)))minik dostun Casper çok tatlıymış:))emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de bir de biraz boş bir odada ya da banyoda :D Üst kattaki komşum yakında kapıma dayanmazsa iyidir :D
      Sopranolara çok özeniyorum, Müjde Abla. Keşke zamanında ben de eğitim alabilseydim. Bir küçük kuzenim var, onun da sesi soprano olmaya adaymış, konservatuarda şimdi, ah ah :D
      Bir gün düet mi yapsak acaba seninle :D
      Çok teşekkür ederim yorumun için de :)
      Bu canavarı ancak böyle uyuklarken çekebiliyorum, yoksa telefonu çok seviyor hemen üstüne atlıyor bıcırık :D

      Sil
  2. Bugün salatalık soyarken aklıma sen geldin 😊
    Ne güzel maddelerin, keyifle okudum 🎈
    Sevdiğimiz şeylerde de ne çok ortak noktamız varmış 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle canım çekti ki Zeynep bu mimi hazırlarken şu an, yarınki kahvaltım; simit, peynir, salatalık, domates dörtlüsü vallahi :D
      İyi yürekli insanlar birbirine benzer, arkadaşım. İyi ki ortak noktalarımız var o zaman :X

      Sil
  3. Yapmak isterseniz siz de yapın lütfen, hemen istop diyebilirim :)
    Mutlu olabilmeye çalışmak zaten aslında bardağın dolu tarafını görüp sağlığına, haline, vaktine minnet etmekten geliyor. Gerçekten de en güzeli :)
    Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için :X

    YanıtlaSil
  4. Bu mimi severek yapman beni çok mutlu etti :) Hepsi birbirinden güzel maddeler ekmek köşesi favorim zaten ama hiç tuz ekmemiştim bak onu da denemek lazım :)
    Casper'a selam. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum yaparken. Çok iyi bir mim fikri bulmuşsun gerçekten :)
      Ne az ne çok dökersen çok güzel oluyor tuzlu ekmek :)
      Çok teşekkür ediyorum yorumun için :X

      Sil
  5. Soprano taklidi mi :D ya feride ne güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :D Evde tek başına Soprano çekiyorum, yalnızken :D
      Teşekkür ederim yorumun ve beni mimlediğin için :X

      Sil
  6. Ben de tuzlayıp yerim ekmeği. Karabiber de ekerim bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, mis gibi oluyor karabiberle de. Bir de yoğurtlu ekmek vardır, şöyle ekmeğin üstüne az bir kaçıkla yoğurt sürülür, az tuz, az da pulpiber ekilir. Hiç bıkmam, usanmam, yerim :D

      Sil
  7. İçim açıldı okurken vallahi 😊😀ne güzel bir mim olmuş keyifli o küçük arkadaşın caspera bayıldım ne güzel poz vermiş öyle kuzum 😘dilerim her şey güzel gönlünce olur canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim, açıkçası bu mimi yapanların hepsi çok güzel cevaplar vermiş, yapmak istersen hemen İstop diyebilirim senin için de :D
      Uyuklarken yakalayıverdim keratayı. Yoksa hemen telefonun üstüne atlar, çektirmez :D

      Sil
  8. Bu mim sayesinde sizi biraz daha tanımış oldum. Keyifli bir mimdi. Yemek fotoğrafları da iştah açıcı görünüyor. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için :) O hamburger öyle lezizdi ki, artık dışarıdan hamburger yemiyorum :D
      Sevgiler :X

      Sil
  9. Acıktım derim ben de devamlı. Seni bi doyuramadık Yasemin derler. Dondurmayı 365 gün bıkmadan yiyebilirim. Çok güzel ve samimi bir yazı okudum. Zaman ayırıp, yazdığın için teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beni mimlediğin için çok teşekkür ederim, keyifle cevapladığım bir mim etkinliği oldu yine; hem de mutluluk verdi bana. Dondurma yüzünden küçüklüğümde zatürre olmuşluğum var, o derece seviyorum ben de :)
      Beğendiğine sevindim cevaplarımı, kal sağlıcakla :X

      Sil
  10. uff yemekler mükemmel :-O soprano kısmına çok güldüm çünkü ben de yapıyorum aynısını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde yapılan hamburger gibisi yok, istersen tarifini de verebilirim, tadı da mükemmeldi :D
      Çok keyifli ama değil mi o taklidi yapmak, komik de oluyor :)
      Yorumun için teşekkür ederim :X

      Sil
  11. Çok eğlendiim :) Yaparken de çok keyif alacağım belli ki. Bir an önce yapacağım bu mimi. Sevgileeer :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için :) Emin ol, yüzün gülücüklerle dolacak. İnsanın kendisinden sevdiği şeyleri yazması çok keyifliymiş :X

      Sil
  12. Bu mim çok güzel beee . :) Kuşları görünce ben bunu yazmayı unuttum galiba o geldi aklıma. Kuşları ben de çok çok severim . :) Canım minik arkadaşlarım onlar benim . Çok güzel şeyler yazmışsın canım seninle bizim de içimiz ısındı , yüzümüz güldü . Yüreğine sağlık , sevgiler . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel bee :D
      Kuşlar bana göre umudu ve özgürlüğü temsil ediyor; bir de küçücük kalpleri ile masumiyeti. Masmavi bir gökyüzüne en çok onlar yakışıyor. Çok teşekkür ediyorum yorumun için :X

      Sil
  13. Feri, seninle çok ortak noktamız varmış yahuu.. Acıktım deyip, üsteleyip durmak mı dersin, neşeli neşeli sokaklarda zıplamak mı, mezzo soprano (!) taklidi yapmak mı, yaz-kış dondurma delisi olmak mı, farklı dillerde şarkı sözleri ezberleyip söylemek mi... ay daha yazamadım.. sanki aynı aileden gibi hissettim :) süpersin.. hemen yapayım şu mimi.. eline sağlık. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok sevindim şimdi bu yorumunu okuyunca :)
      Ne güzel bir mimmiş değil mi, herkes birbirini buldu bir diğerinde. En çok bu yanını sevdim. Şimdi daha çok tanıdık birbirimizi :D
      Ben de hemen okurum mimini tabii kiii :X
      Çok mutlu oldum gerçekten beğenmene :)

      Sil
  14. Eveeet. Şimdi blogumla ve bu mime verdiğim cevaplarla ilgili söylediğin güzel sözlerin çok daha fazlasını sana iade edebilirim. :) Cevapların çok sıcak olduğu kadar nasıl bir insan olduğuna dair güzel bir profil çiziyor sanki. Benzerliklerimiz olmasına ve seni tanıdığıma çok mutlu oldum. Ben seni hem olgun hem de çocuksu biri olarak hayal ettim şuan. İçindeki çocuğu hiç kaybetmemeni dilerim. :) Tanıştığımıza çok memnun oldum ! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söyledin gerçekten, olgun olmaya çalışan çocuk ruhlu biriyim hala :D Bakalım ne olacak halim :D 30'a merdiven dayayacağım halbuki yakında :)
      Teşekkür ediyorum bu güzel analizin için. Senin bloğunu, yazılarını ve temanı ne kadar sevdim anlatamam. Uzun zamandır öyle güzel bir mor görmemiştim bu soğuk internet sayfaları üzerinde :)
      Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum :X

      Sil
  15. Çok güzel mim olmuş. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için Arif Bey, siz de yapmak isterseniz, hemen İstop diyebilirim sizin için de her zaman :)

      Sil
  16. ''Küçük şeylerden mutlu olmayı bilmek.''Zaten sır burada yatıyor.Bir danışanıma günde 5 tane olumlu olgu yaz diye ödev vermiştim.Sonraki danışma günümüzde bulamadığını söyledi.Sabahları sağlıklı uyanmak mesela olumlu olabilir mi sence dedim.Onlar rutin şeyler ne olumlusu dedi.Yani hayata nasıl baktığın ve ne gördüğünle alakalı bir çok şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Aslında dengemizi, huzurumuzu bozmayan her şey mutlu olmamız için bir sebep. Sağlıklı uyanmak, kahveni, çayını kendin yapabilmek, sevdiklerinde huzurlu ve lezzetli bir kahvaltı edebilmek, akşam işten eve geldiğinde güler yüzle karşılanmak, sıcacık battaniyenin altına girip kitap okumaya vakit yaratmak. Bunların hepsi mutluluk sebebi aslında :)
      Çok teşekkür ederim yorumunuz için :X

      Sil
  17. Bu mim çok güzel oldu :) Bloglarda okurken çok mutlu oluyorum. :) Sende bol bol yazmışsın. :) Hepsi birbirinden güzel. Blogunuda tanımış oldum. Umarım daha çok şey paylaşa biliriz.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin blog sayfama :) Ben de senin yorumlarınla çok keyif almıştım. Yaz yaz bitmiyor, aslında bir dönüp bakınca, insan kendini nasıl da seviyor :D
      Çok teşekkür ederim yorumun ve temennilerin için :X

      Sil
  18. Yorucu günün sonunda ben uyumuyorum direkt olarak sızıyorum🤣🤣 guzel mimdi😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de çoğunlukla sızmak oluyor, hele de çok geldi mi, 2 saniyeye uyuyabiliyorum :D
      Çok teşekkürler yorumunuz için :X

      Sil
  19. En sevdiğimiz mim bu olacak galibaaa :)) Bayıldım ya ve çoğu şeylerimiz aynıymış çok sevindimm özellikle dizilerden kelimeler öğrenmek, şarkıları ezberlemek :) (Bunları bir tek ben seviyorum sanıyordum da) Çok keyifli bir mim yazısı okudum sayende canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de o yeni öğrenilen kelimeleri bilmeyenlere karşı kullanıyorum, asıl şamata orada kopuyor. Annem Japonca Merhaba ve Güle Güle demeyi öğrendi mesela :) Henüz yapmadıysan ve yapmak istersen senin için de İstop diyebilirim hemen :)
      Teşekkür ediyorum yorumun için :X

      Sil
  20. Çok ama çok güzel bir mim etkinliği olmakla birlikte sizin cevaplarınız da bir o kadar güzel olmuş. Çok samimi bir şekilde cevaplamışsınız, zevkle okudum. İnşallah en kısa zamanda miminize cevap yazmaya çalışacağız, teşekkür ediyoruz, sevdiğiniz şeylerin hep hayatınızda olması dileğimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için, Mücahit Bey :) Keyifli mimler dilerim size de, emin olun yaparken çok keyif alacaksınız :)

      Sil
  21. Soprano taklidine bayıldım😊Kuşunu da çok sevdim😊Cevapların çok güzeldi canım..

    YanıtlaSil
  22. ay arada yemek tarifleri de yazsana o zaman ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda var bakalım, şöyle blog konuma uygun gidebileceğini düşündüğüm tarifler, dip sos gibi gibi :)

      Sil
  23. ekmekle tuz mu. ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
  24. Seni biraz daha yakından tanımak çok güzeldi Feri Peri! ^_^
    Şu acıktım olayını ben de anneme çok yapıyorum. :)
    Şarkı ezberleyip söylemek de gerçekten hoş oluyor. ^_^
    Bu güzel mim için emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok teşekkür ediyorum bu tatlı yorumun için :X İnsanların bir zaman sonra hoşuna gittiğini fark ettiğimden, sürekli "Acıktım" demeye başlıyorum :D

      Sil
  25. Ne kadar soprano varmış, ben de öyleyim ama sesim bariton :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Woaw epey iyiymiş o zaman :D Teşekkür ediyorum yorumun için :)

      Sil
  26. Ekmeğin ucu da çok lezzetli oluyor değil mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl :D
      Teşekkür ediyorum yorumunuz için :)

      Sil
  27. Ben de gün içinde yoruldukça eve gidip çay içerek dinlenmeyi hayal ederim hep ve o dinlenmenin tadını başka bir gün alamam~~
    Acıkmayı ve ortalıkta acıktım ne yesem ne yesem diye dolaşmayı ben de çok seviyorum. Acıkınca mutlu oluyorum hatta yaşasın yemem yicem diye😄😄
    Çok keyifli bir mimdi💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve yorgun argın dönüp, akşam yemeğini yiyip, üzerine de bir yorgunluk çayı içmek gibisi yok gerçekten :)
      Çok teşekkür ederim ben de sana bu tatlı yorumun için :X

      Sil
  28. Çok teşekkürler canım, en kısa zamanda yapacağım. Listem bu kadar uzun olur mu bilmem ama ben de küçük şeylerden mutlu olan biriyim. Bu arada seni diğer bloğumla takipteydim ama buradan da aldım . Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem desteğin hem de yorumun için ayrı ayrı teşekkür ederim :)
      Bir başlayınca dur durak gelmiyor insan sevdiği şeyleri yazarken. Ben aslında bir de yardım aldım, ben ne severim diye :D Unuttuklarım olmasın diye, tavsiye ederim :X

      Sil
  29. Canmmm cok.cok tesekkr ederim. İnternetim yenilenince hemen yapicam cok sagol :)

    Bu arada o yemekler nasilda güzel görünüyor ya 😍 aciktim galiba ben suan. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baktıkça acıkacağım sanırım bu yayınıma :D
      Ne zaman istersen yapabilirsin, artık bu keyifli mimin topu sende :D
      Teşekkür ederim yorumun için de :X

      Sil
  30. Günde iki defa bilgisayara, iki saat bile kalamamak üzere giriyorum. lütfen bana kırılmayın kızlarım. Gelen kutumda Momentos arkadaşımın mimini gördüm. Mimleyen sen olduğun için önce seni okuyup, tekrara ona döneceğim. Sanırım bir paylaşımı daha vardı zira.
    Çok sevimli bir mim. Seni sen yapan şeyleri sevdim ben Feride, zaten severdim ama daha bir sevdim canım. Çok tatlı, kültürlü, yetenekli bir evlatsın. Sevgiyle kucaklıyorum seni canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah, Ece Abla'cığım. Hiç aklına öyle getirme, seni çok iyi anlıyorum, ben de senin gibiyim çoğu günler, bugün de bloğa girdim mesela, hemen kodlara giriştim; sanki başka işim yokmuş gibi :D
      Bu mimi yapmak istersen, hemen senin için de İstop diyebilirim, Ece Abla, çok keyifli bir yazı oldu benim için de.
      Çok teşekkür ediyorum bu güzel sözlerin için, ihya ettin beni :X

      Sil
  31. Ne kadar da güzel bir mimmiş bu :) Okurken acaba ben neleri seviyorum, aa bunu ben de seviyorum falan deyip durdum ^^

    Beni mimlediğin için teşekkür ediyorum. Sevdiğim birkaç şey düşündüm ama yazdıkça aklıma daha çok gelir tabii ki. Kendimi keşfetmeme yarayacak güzel bir mim olacak anlaşılan :)

    Sevgilerimle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mimin hissi gerçekten çok güzeldi. Umarım sen de yaparken keyif alır, kendin hakkındaki sevdiğin şeylerden mutluluk duyarsın.
      Teşekkür ediyorum yorumun için de :X

      Sil
  32. allahıma şükürler olsun ikinci kez mimleniyorum :D galiba blog alemi bana alışmaya başladı. çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda ben de cevaplarımı paylaşacağım :) sizin cevaplarınıza da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlenmeye doyamayacaksın :D
      Ben de çok teşekkür ediyorum yorumunuz için :X

      Sil
  33. Eh isterim istop demeni, Kimse "İstooop" dememiş, topu yakalayamam yaşım itibarıyla diye mi akıllarına gelmedim ne? Halbuki çok iyi kaleciyimdir, her türlü topu tutarım. Haaa, bunca yazıp/çizen ben alıngan olduğumu hiç yazmadım değil mi? Seni sevdiğim için sana söylüyorum canım :)
    Hadi bekliyorum, ulaş bana canım kızım .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemencecik ulaştım, Ece Abla'cığım. Aslında aklıma hemen geldin, ama haksızlık olmasın diye her mim yazımın sonunda farklı isimleri mimliyorum, sen istersin de seni de mimlemez miyim :)

      Sil
  34. Uyumayı ben de çok seviyorum. Hatta fazla seviyor olabilirim :-)

    Yemek yemeyi sevsem de yapma konusunda pek başarılı sayılmam. Sen güzel şeyler yapıyorsun gibi. Fotoğraflar çok iştah açıcı görünüyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu an baktıkça bile canım çekiyor o fotoğraftakileri :) Her zaman tutmuyor o tarifler buradaki gibi. Ruh halime göre değişiyor tadı :D
      Son zamanlarda ben de çok uyuyorum, şu yaz yavaş yavaş gelse artık da sıcaktan uyuyamasam diyorum hatta :D
      Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  35. yani bunlar benim en sevdiğim aforizmalarım diyosun..😀 pozitik düşüncelerle oluşmuş bir mim yazısı olmuş,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, evet sanırım öyle diyorum :)
      Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  36. Ben buraya bir şey yazmamış mıyım? :-O Kendi bloguma sana cevap verip burada vermemek benim ayıbım. Kışın dondurma yemek istesem de yiyemiyorum. Bu sene bir tane yiyim dedim, ertesi gün boğazımı ağrıttım :

    Bu mim sayesinde seni daha çok tanıdığıma sevindim. Orada da yazdığım gibi mimi kısa sürede yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha, emoji soruna öyle cuk diye oturmuş ki kahkaha attım :D
      Ayıp falan değil canım, ben de bazen çok güzel bir yazı okuyorum tam yorum yazacakken bir şey oluyor, bilgisayarın başından kalkıyorum ve puf ne yaptığımı unutuyorum, o sayfayı kapatıyorum. Yorum yaptım sanıyorum sonradan da :D
      Dondurmanın ardından ılık su içersem onunla çok iyi geçiniyoruz :)

      Ne zaman istersen yapabilirsin mimi; istediğin yerde, istediğin vakitte :)
      Teşekkür ederim yorumun için de :X

      Sil
  37. Sevdiğimiz ne çok ortak şey varmış.
    @hs

    YanıtlaSil
  38. Ahhh.. Yorgunluk sonrası uyumak. Şu sıralar biraz da rahatsız olduğum için herhalde, o kadar ihtiyacım var ki...
    Sevgilerimle. @rps

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok sevdiklerimden biri yorgunluk sonrası uyumak. Hatta bazen en yorgun günlere onun için katlanıyorum bile diyebilirim :)
      Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  39. Bu mimde herkes de ortak olan noktaları okuyorum.Salatalık soyma madden herkesten çok farklı ve özel olmuş.Ben de çok severim soyarken gelen kokusunu ve tuzlayıp yemeği.Artık tuzdan uzak duruyorum .Ve nerde o eski salatalıkların kokusu diyorum :))
    @smk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimi oluşturan Ezgi'nin yazısını da okumanızı öneririm, Sibel Hanım :) O da çok sevdiğini yazmış, hatta bu mim salata soyarken gelmiş aklına. Şimdi bahar geldi, iyice güzelleşecek o salatalıkların kokusu :)
      Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için de :)

      Sil

Birkaç Önemli Not:

1-Yorumlarınız benim için çok değerli. Bloğuma destek olmak adına olumlu-olumsuz yorum bırakabilirsiniz.
2- Profil üyeliğiniz olmasa bile Adı/Url sekmesini seçip kendi belirlediğiniz Url ya da isimle ve son olarak da Anonim profil seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.
3- Öneri, görüş ve düşünceleriniz için "Feri Peri'ye Mektup" sayfası aracılığı ile mesaj gönderebilirsiniz...
4- Yorumunuza Smiley eklemek için, hemen alttaki linke tıklayarak beğendiğiniz bir ifadenin karşısındaki sembolleri kelimelerinizden sonra bir boşluk bırakarak yazabilirsiniz.

Yorumuna Smiley Eklemek İçin Tıkla