MİM: Blog Yazarını Tanımak

, , 70 Yorum
Okuma Süresi: 4 Dakika
Feri Peri Kişisel Blog

Biz blog yazarları parmaklarımızın bizlere el verdiği ölçüde gerek yazılarımızla gerekse de kullandığımız resimler/fotoğraflar, cümlelerimizin arasına sakladığımız duygular, okuyucularımızı karşılayan birbirinden farklı renk ve temalar, kelimelere verdiğimiz yönler, duyulmasını istediğimiz ya da istemediğimiz sözler vasıtasıyla kendimizi anlatabilmeye ve bu anlatım içerisinde de var olabilmeye çalışıyoruz. Kimimiz rahatlamak için, kimimiz kendini tanımak/tanıtmak için, kimimiz bir günlük tutabilmek için, kimimiz varlığını anlamlandırabilmek için kimimiz de sadece yazabilmek için... hatta bazen hepsini de yapabilmek için yazıyoruz...

Peki biz kimiz? Haydi gelin Feri Peri'yi yani beni tanıyalım... Bir Tutam Karınca'dan Yasemin arkadaşım beni mimledi ve kendimi anlatma sırası, biraz geç kalmış olsam da nihayet bana da geldi 💕

1. Nerelisin?

Ben bir sonbahar sabahı İstanbul'da doğdum ama ailem Balıkesirli. Annemler Kafkasya'dan göçme aslında; biraz Çerkeslik de var bu nedenle kanımda... 

2. Burcun Nedir?

Terazi burcuyum ve bu burcun bir insanı olmayı da çok seviyorum. Burcun özelliklerinden çoğunu taşıyorum; bazen çok sakin ve dengede, bazen de karmakarışık ve dengemi kaybetmiş olabiliyorum. Birbirine karşıt duygulanımlar arasında gidip geldiğimde dengeyi şaşılacak şekilde kolayca da bulabiliyorum. Estetik, güzellik ve uyumluluğa oldukça düşkünüm. Kibar, nazik, adil insanları sever, öyle biri olabilmek için çabalarım. Bazen çok konuşurum, susturmak zor olur. Öğrendiklerimi anlatmayı her zaman çok severim, birileri benim anlattıklarım ile daha iyi bir insan, daha bilgili bir birey olabilirlerse bundan çok ama çok büyük bir mutluluk duyarım. Dans etmediğim, şarkı söylemediğim, yazmadığım ya da herhangi bir sanat dalı ile uğraşmadığım günüm yoktur; olursa da ruhum çekilmiş ve kaybolmuş gibi hissederim...

3. Bloglarda en ilgini çeken şey/şeyler nedir?

Uyumluluk... 

Paylaşılanlar; bunlar resimler, yazılar ya da videolar olabilir, bu ögelerin birbiri ile nasıl bir etkileşimde ve uyumlulukta olduğuna dikkat ederim öncesinde. Yazılar güzel, anlamlı, duygusal, profesyonel ya da acemice olabilir ama en azından bir uyum ararım blog yazarının kişiliğini yakalayabilmek için...

Yazıları ve paylaşımları birbiriyle tutarlı mı? 

Adil bir yazar mı? Her yorumu cevaplayabiliyor mu yoksa yorum seçiyor mu? Kibar biri mi, olumsuz yorumları bile bloğuna ve kendisine olumlu etki edecek hale getirebiliyor mu?

Yazılarını güzelleştirebilmek için neler öğrenmiş, ne gibi farklılıklar oluşturmuş? Nasıl ki yatıp kalktığı odası, evi kendi kişiliğini yansıtıyorsa, bence bloglar da bu açıdan yazarının kişiliğini yansıtıyor. Dijital kitaplardır bloglar, yazarlarını okuyabildiğimiz...

4. En sevdiğin mevsim?

Sonbahar. Hem kendi doğduğum mevsim olduğu için seviyorum hem de hüzünlü oluşundan ötürü seviyorum onu. Yazın sıcaklığından bunalmış bedenlere iyi geliyor. İlk aşkı tattığım mevsim de aynı zamanda... Az daha unutuyordum 😂

5. Yabancı dil biliyor musun?

Evet. Lisede branş olarak yabancı dil eğitimine yönelmiştim. Yabancı dil ağırlıklı lise olduğu için daha branşlara yönelmeden önce İngilizce hazırlık okuduğumda karar vermiştim zaten bu branşa. Lisede iki yıl Almanca da görmüştüm ama asıl istediğim ikinci dil Fransızca idi. Ardından üniversite seçimim ile birlikte de Fransızca hazırlık okudum. İngilizce ve Fransızca eğitimi aldım öğrenimim boyunca ama İngilizcem (üzerine daha fazla düştüğüm ve iş girişimlerim daha çok bu yönde olduğu için) daha ileri seviyede. Benim bölümümde bir üçüncü dil daha seçilebiliyordu (bir sonu yoktu açıkçası seçilecek dillerin sayısının) ve ben Rusça seçmiştim. Bir dönem de Rusça gördüm... İçimde bir yerlerde Japonca öğrenme isteği de hala var. Anime merakım bu şekilde başlamıştı zaten. Kendi kendime Japonca kelimeler öğrenmeye çalışıyorum öyle çat pat 😃

6. Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?

En çok film/dizi ve anime izleyerek değerlendiriyorum. Kitap okumaya da ağırlık vermeye çalışıyorum. Her akşam vakit bulup okuyamadığım için bazen bir oturuşta kitabı yarılayabilmeye çalışıyorum 😃 Kitap haricinde özellikle tam bir Vikipedi canavarıyımdır, farklı alanlardaki hiç bilmediğim şeyler hakkında bilgi edinmeyi çok severim. Son zamanlarda bloğum ve onun düzenlenmesi ile ilgili çok uğraştığım için bir hayli Html5 ve Css bilgisine de sahip oldum. Yeni baştan Html5, Css ve Javascriptler ile bir tema oluşturamasam da kodları korkusuzca kurcalayabiliyorum. 

Bu arada bahar geldi, yürüyüş yapmaya başladım. 

Bunların dışında bir de boş zamanlarımda MMORPG oynamayı seviyorum. Mmorpg; online video/bilgisayar oyunları anlamına geliyor, çok oyunculu rol yapma oyunu. Bir hayli de iyi oynarım laf aramızda 😤

7. En son hangi kitabı okudun?

Gülseren Budayıcıoğlu'nun Hayata Dön isimli kitabını okudum. Yazarımız çok başarılı bir psikiyatr ve Ankara'da Madalyon Klinik isimli kliniğin de kurucusu. Bu kitabında yaşamdan çok büyük yaralar alarak düzeltilemez sanılan ruhsal bir rahatsızlığa sahip bir danışanının duygu yüklü hikayesini anlatıyor. Birbirleri arasındaki çarpıcı diyaloglar bir yana, hastası ile daha iyi iletişim kurabilmek için genel kültürünüze çok güzel katkılar sağlayacak tarihsel öykülere de yer veriliyor. Hem kitap kahramanı bilgileniyor psikiyatrın anlattıkları ile hem de siz. Çok güzel bir kitaptı, bildiklerimin üzerine daha başka bilgiler de katarak beni etkileyen bir yapıt oldu. Şimdi de sırada Sevgili Ece Abla'mın kitabı "Geçmişten Gelen Adam" var...

8. Hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın?

Tabii olmaz mı, anlatayım... Keşke sesimi ya da resim yeteneğimi değerlendirebilseydim diyorum mesela. Bir müzik ya da resim öğretmeni olmak ve güzel kızlarıma, küçük erkek çocuklarıma sevimli, sıcacık bir sınıfta belki hayatlarını değiştirebilecek kadar müziği, sanatı sevmeyi öğretebilirdim diyorum...

9. Tuttuğun takım var mı?

Bir zamanlar Fenerbahçe'yi tutardım. Maçlarını radyodan dinlerdim hatta. Futbol terimlerine de aşinayımdır hala o günlerden kalma. Şimdilerde ise çok fazla para harcanan, çok fazla paralar yatırılan, olduğundan daha çok şişirilen bir alan olarak görüyorum futbolu. Toplumları ileriye taşıyabilecek bir meslek dalı olarak da görmüyorum. Sadece seyirlik ve anlık bir eğlence... Ama fazla abartılan bir eğlence...

10. Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını sayar mısın?

Cüzdanım, telefonum, anahtarım, ıslak mendil, kağıt mendil. Bir de küçük küçük notlar. Defterlerden, ajandalardan kesip aldığım küçük, dışarıda işime yarayabilecek notlar...

11. En sevdiğin içecek nedir?

Kayısı suyu, bayılıyorum ona. Arka arkaya 2-3 bardak içebilirim hatta ❤

12. Ve son olarak bloğundan hiç para kazandın mı?

Henüz hiç kazanmadım, arada bakıyorum Adsense hesabında ne kadar birikmiş diye ama ancak bir yıl sonra çekebilmek için gereken miktara ulaşabilirim sanırım 😊

Bu konuda ben blogların para kazanmasının kötü bir şey olmadığını düşünenlerdenim. Hiç yoktan yaratılan, okunabilecek, seyredilebilecek, bilgilendirebilecek, üzeri tutam tutam emek kokan her tür yazının/videonun (burada vloggerları da dahil etmek isterim) kişilere maddi bir kazanç kaynağı olabileceği görüşündeyim. Yazı yazmak da para kazandırabilmelidir, bu da bir meslek olarak görülebilmelidir bence. Kötü bir şey değil bu, kimseye kötülük yapmıyor, aksine bir sanat icra ediyoruz. 

Bizim ülkemizde o derecede kurumsal değil ama dış ülkelerde sadece Seo yada Blog İpuçları kategorilerinde de değil, her türlü blogger (okuyucusu ile buluşabilen, bloggerlığa ciddi emek harcayan ve bunu mesleği haline getirmeye çalışan) blogları konusunda zaman içerisinde kurumsallaşarak tanınır bir marka haline gelebiliyor. Güzellik, moda, günlük, sağlık, yemek, genel kültür, sanat, haber türlerinde yazarak, yazma işini bir meslek haline getirebiliyorlar ve bu benim çok hoşuma gidiyor... 

Belki bizler de bir gün sadece bloglarımız ile hayatımızı sürdürebilir ve sadece yazarak, istediğimiz şeyi yaparak mutlu bir mesleğe sahip olabiliriz...

Bu mimi yapmak isteyen herkes yapabilir... (yapmayan kaldıysa tabii 😇)

Bu içerik Feri Peri » Kişisel Blog tarafından hazırlanmıştır...

70 yorum:

  1. Çok güzel bir mimdi, okumaktan keyif duydum ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir hayli uzun oldu aslında ama yine başlayınca duramadım :)

      Sil
  2. Çerkes misin sen de. Konuşabiliyormusun peki 😁

    Sevi tanıdığima sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem saf Çerkes, yani onun annesi de babası da Çerkes ama hiç konuşmayı öğrenememiş. Doğal olarak ben de öğrenemedim :( Birkaç kelime biliyorum sadece :)

      Sen de mi Çerkessin? :D

      Teşekkür ederim bu arada yorumun için de :-h

      Sil
    2. Yok cerkes değilim, seninkine benzer benim halimde

      Sil
    3. Meleziz o zaman desene :D

      Sil
  3. Nasıl kimse yorum yapmamış ilk oldumm! Belki de ben gözlüğümü takmadığım için yoklar :D kayısı suyunu hiç sevmem demeyeyim ama şeftali daha güzel bence :) bence de blog dan para kazanılması kızılacak ayıplanacak bir şey değil yani :D ve de senin blogun çook güzel aman nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah, tamam sen ilksin, vallahi de ilksin :D
      Şeftaliyi de çok severim. Kayısıdan sıkılınca şeftali çok iyi geliyor ama hep en bi sevdiğimdir kayısı :X
      Çok teşekkür ederim yorumun için, çok tatlısın, sevgiler :-f

      Sil
  4. Sizi tanımak keyifliydi. Kitapları da merak etmedim değil. Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şu an Ece Abla'nınkini çok merak ediyorum, eminim çok da güzeldir. Bitirdiğimde değerlendirme yazıları yazacağım :)
      Çok teşekkür ederim yorumunuz için de :-h

      Sil
  5. ay baksana o zaman zamanla müzik ve resim hobin olsun işteeeee çerkez periiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde kendi kendime söylüyorum, kendi kendime resim de çiziyorum da işte isterdim küçük küçük öğrencilerim olsun diye :D Teşekkür ederim yorumun için Deep'ciğim :X

      Sil
  6. Çok keyifli güzel bir mim olmuş seni tanımak çok güzeldi canım benim dilerim herşey o güzel gönlünce olur sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için, umarım her şey gönlümüzce olur hepimizin :-f

      Sil
  7. Canım, ben daha yapamadım :( Soruları senden alacağım şimdi. Yavaş yavaş vaş dönmeli artık. Biraz daha iyi hissediyorum. Daha da iyi olacağım Allah'ın izniyle.
    Dolu dolu mimdi. Zaten senin nasıl kültürlü ve kaliteli bir evlat olduğun uğun yansıyor satırlarından canım :)
    Annem de çerkesti, babamın tarafı da kafkaslardan gelmiş. Bayağı benzerlik var Feri kızım. Eline emeğine sağlık. Sevgiler kızıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yakınlık hissetmiştim ama ben Ece Abla'cığım sana karşı, demek ki bu benzerliğimizin de bir etkisi varmış :)

      Ben de epey geç kalmıştım, aynı şekilde baka baka sorulara yaptım, seninkini de bekliyorum ve çok merak ediyorum :)

      Çok teşekkür ederim yorumuna ve iltifatlarına, umarım layık olmaya devam edebilirim her zaman, öpüyorum seni :X

      Sil
  8. Maşallah dil konusunda çok yetenekliymişsin. İmrendim :-)

    Benim de en sevdiğim mevsim sonbahar.

    Seni daha yakından tanımak güzeldi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de eğitimim o yönde ya aslında, o yüzden bu kadar haşır neşir olabildim :)
      Sonbahar; buğulu bakışlarla bakan badem gözlü bir kadın gibi bakıyor yaz geçtikten sonra onu bekleyenleri için, ben de çok seviyorum onu, çok teşekkür ederim :X

      Sil
  9. Ne kadar güzel ve samimi bir yazı olmuş. Seni yakından tanımak oldukça keyifliydi :) Bende bloglarda yorum kısmına çok takılıyorum nedense. Sanki blog yazarına yorumlarda verdiği cevaba göre daha çok kanım kaynıyor. İlginç bir durum :)
    Emeğinize sağlık ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de aynı şekilde. Bir yazıyı okumak bu nedenle çok uzun sürüyor :D Yazıyı okuyorum, yorumları okuyorum, cevapları okuyorum derken... =))
      Çok teşekkür ederim yorumunuz için, ben de şimdi gelen yorumları cevaplarken çok ama çok keyif aldım bu güzel Salı sabahında :X

      Sil
  10. Güzel bir tanıma mimi oldu. Tanıştığımıza memnun oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, samimi olabildiysem ne güzel :-h

      Sil
  11. Cok samimi ve okumaya deger bir mim olmus. Tanistigimiza sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem yorumunuz için hem de beğeniniz için çok teşekkür ederim, memnun oldum tanıştığımıza da :-h

      Sil
  12. bir zamanlar demişsin ama halen de fenerlisin öyleyse..😀 iki yıl almanca,fransızca,ingilizce,rusça ve japonca..müthiş..👍 bir de yazılarındaki noktalama işaretlerine dikkat etmen yok mu,hayran kaldım desem yalan olmaz hani..😀 ben de dikkat ederim ama bazen o kadar başarılı olamıyom maalsef..🙂 güzel mimdi,emeğine sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, sonuçta başka bir takıma da ısınamadım hiç ama eskisi gibi taraftar değilim :D
      Babam benim çok koyu Fenerbahçelidir, ondan kapmıştım sanırım küçükken. Hatta bir anım da vardı ama yazıda anlatmayı unutmuşum, bir başka sefere artık :D
      Noktalama işaretlerine hep dikkat ediyorum, redaksiyon işlemleri epey uzun sürüyor zaten bir yazıyı yazdıktan sonra :D Çok teşekkür ederim bunu fark edip sözünü ettiğiniz için de.
      Arada gözümden kaçtığı oluyor, sonra sesli okumalar ve tekrar incelemeler sayesinde düzeltiyorum :)

      Sil
  13. Bu mim şimdiye kadar ki en çok amacına ulaşan mim oldu sanırım. Merak ettiğimiz ve takip ettiğimiz arkadaşlarımızı daha yakından tanıdık ve memnun olduk. Ben henüz bu mim yazısını cevaplamadım ama cevaplayanları okumayı ve neler yaptıklarını okuyorum. Kodlarla oynama konusundaki başarınızı takdir ediyorum.. Gerçekten yaptığınız işe çok ilgilisiniz. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazarlarını sevdikleri şeylerle, nereli olduklarıyla, düşünceleriyle tanımış olduk bu mim sayesinde. Ben de yazarken çok keyif aldım, hatta biraz uzun da oldu :D
      Sizin de cevaplarınızı bekleyeceğim o halde, Doğuş Bey :)
      Çok teşekkür ediyorum yorumunuz ve takdiriniz için :-h

      Sil
  14. Kendi masrafını çıkarsın yeter yani blogdan eğer ücretsiz bir blog servisi ise para kazanmaya gerek yok ancak hosting ve domain masrafınız var ise en azından kendi masrafını çıkarsın derim bende. Ücretsiz blog sağlayıcılar blogspot vb. onlardan da para kazanabilirsiniz tabii ki. Hemde hiç bir masraf etmeden :) Ama bir sayfanın isminin olması güzel başka bir sayfaya bağlı kalmadan :) Dil konusunda Çevirilerin gayet güzel bence işini harika yapıyorsun. ;) İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta bilseydim aslında Wordpress'te açabilirdim, malum, kodlarla Blogger'daki gibi çok uğraşmıyorsun ve daha uygun Seo ayarlamalarına :)
      Öyle ki dış ülkelerde bu bloggerlık işine öyle hiç yoktan başlayıp yıllar içinde bir hayli kurumsallaşan ve aile şirketi haline getiren var. Yani karı koca, kardeş, anne, teyze ne varsa hep birlikte o blog ile uğraşıyorlar. Yeni yeni sektörler türedi aslında, bizlere de gelmesi dileğiyle :D
      Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin ve yorumun için :-h

      Sil
  15. Ben de senin gibi terazi burcuyum Feridecigim ve tüm özelliklerini taşıyorum.Senin bu kadar sanata yetenekli olman burcunla da alakalı tabii biliyosun😊venüs gezegeni sağolsun.Bir de tüm teraziler de astroloji merakı oluyor sende de var mı?
    Bu arada halâ müzik yada resim öğretmeni olabilirsin neden olmasın çokta yakışır sana❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, evet biliyorum mim yazında okumuştum. O güzel fotoğraflar öyle çıkıyormuş demek ki :)
      Venüs gezegeni sağ olsun gerçekten, bilmem mi, sanırım hepimiz meraklıyız astrolojiye. Yani kendinden bahsederken burcundan bahsetmeyen bir Terazi insanına rastlamadım daha :D
      Konservatuvara yazılma isteğim var, umarım çok vakit kaybetmeden yapabilirim :)
      Çok teşekkür ederim yorumun ve güzel düşüncelerin için de :X

      Sil
  16. Seni yakından tanımak güzeldi canım . :) Bence blogdan para kazanmak güzel , tabi kazanabilrsek .😂😂 Sonbaharı ben de çok seviyorum , bildiğin dillere hayran kaldım maşallah . Güzel bir yazıydı canım eline emeğine sağlık.😊💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanca ve Rusça'yı zaman içerisinde unuttum diyebilirim ama :D
      Sonbahar sevilmez mi, en güzel mevsimlerden biri :)
      Çok teşekkür ediyorum yorumun için, senin de okuyan gözlerine sağlık :X

      Sil
  17. Son zamanlarda yapılan en iyi mim'lerden biri bu.Keyifle okudum ve sondaki blogdan hayatımızı sürdürme temennisine de keşkeeee diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Just a girl and her blog isimli bir blogger var; yukarıda da bahsetmiştim, tamamen tesadüfi gördüm ama öyle bir kurumsallaşmışlar ki şaşkınlığa uğradım desem yeridir :D
      İlk başta kadın başlamış sanırım ama zamanla, bloğun 3000+ email abonesi de olunca, kocası, kardeşi, kim varsa aile şirketi gibi bir iş haline getirmişler :D
      Onları görünce bir umut oluşuyor tabii insanın içinde :D
      Teşekkür ediyorum yorumun için de :X

      Sil
  18. Çok güzel bir mim olmuş kalemine sağlık. Gençliğinden beri yabancı dili konuşmak istemişimdir hep ama bizim imkanlarımız kısıtlı olduğu için lisede gördüğümüz kadar biliyorum. Çok şükür ki çocuklarım iyi seviyede 2 dil biliyor. Sevgiler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ilerledikçe her yeni neslin imkanları katlanarak artıyor gerçekten de. Ne güzel çocuklarınız için belki de kendiniz imkanlar sağlamışsınız ve iki yabancı dile hakim olabilmişler, kutlarım.
      Teşekkür ederim yorumunuz için de :)

      Sil
  19. Seni tanımak güzel :)

    Blogda uyumluluk güzel bir detay, sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aynen, cıvıl cıvıl renkleri olan bir blogda seninki gibi cıvıl cıvıl resimler ve yazılar görünce çok hoşuma gidiyor mesela :D

      Sil
  20. Bu yazini okudum yorumladim gibi gelmisti emin olamadim yine okudum. Yabanci dillere yönelmen ne güzel. Insan hayatinda büyük bir zenginlik oldugunu düsünüyorum. Bloglarda dikkat ettigin konulara katiliyorum. Ayrica ben ugradigim bloglarda yorumlara da bir göz atarim. Baskalarina satasacak, kücük düsürmeye calisan veya belki de hic okumayacak birini ima ederek yazilan yorumlara sinirleniyorum. Maalesef bu tarz yorumlar da oluyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumlara bir hayli dikkat ediyorum; yazı ile ilgili insanlar ne düşünüyor, yazarın etkileşimi ve iletişimi nasıl şeklinde. Zaten o bloglara bol bol uğramamda bu yorumlar da çok etkili oluyor yazılar kadar :)
      Keşke kimse kimseye sataşmasa aslında değil mi, yorumlarda ima yapacaklarına yüzlerine karşı söyleyebilseler her şeyi. Ben de hoşlanmıyorum o tarz yorumlardan :)
      Çok teşekkür ederim yorumun ve fikrini belirttiğin için de :X

      Sil
  21. Yabancı dil bilgine hayran oldum ben hiç öyle olamadım. Aslında öğrenmek istiyorum sadece keyfi olarak İtalyanca veya İspanyolca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtalyanca çok büyülü bir dil benim için de. Bir İtalyan arkadaşım vardı hatta, arada İtalyanca konuşur, kulağa nasıl geliyor diye biz de dinlerdik.
      İspanyolca korku filmleri de bana çok korkutucu geliyor, o dilin tınısı ile korku ögesi birleşince kendi adıma çok gerici oluyor.
      Teşekkür ediyorum yorumun için, hoş geldin bu arada blog sayfama da :-h

      Sil
  22. seni tanimak çok güzeldi , son bahar candır yaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün diyordum hatta keşke yine sonbahar olsa diye. Yazı seviyorum aslında ama sonbahar bir başka :) Çok teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  23. Blogunuzu ilgi ve beğeniyle okudum. Siz de benim blogumu izlemeye davet ediyorum. İyi ağırlanacaksınız. Dost selamlar.
    www.erhantigli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim vaktinizi ayırıp okuduğunuz ve ziyaretiniz için, ben de en kısa sizi ziyaret edeceğim :) Selamlar olsun :)

      Sil
  24. Şarkı söylemek, müzik dinlemek, dans etmek moralim yerindeyken benim de çok sevdiğim şeyler Feride'ciğim hayatında hiç evinde şarkı söylememiş insanlar olduğunu duyunca çok şaşırmıştım. Hep şarkı söyle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında zaten bence kötü şarkı söyleyen, kötü dans eden insan pek yoktur; sadece gerekli ilgiyi ve cesareti o dalda kullanmaya yönelmemiştir. Ben de mesela konuşurkenki sesi çok hoş olan ama şarkı söylerken sesinin karga gibi çıktığına inanan ve bunu değiştirmeyen insanlar tanıyorum :D
      Tabii bir de aklına bile gelmeyenler, mırıldanmayanlar var :D Müzik ruhun gıdasıdır diye boşuna dememişler, değil mi? :D
      Çok teşekkür ederim Müjde Abla'cığım yorumun için, sevgilerimi gönderiyorum sana :X

      Sil
  25. Feri Perii ne donanimli bir kisiliksin sen ya hu!😁Bi ben yapamadim su mim'i zaman bulupta ya😒
    Neyse ya...Gel biz senle beraber sarki soyleyelim en iyisi 😁💙
    Keyifle okudum yazini...
    Sevgiler🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun ve iltifatların için :X Mimi yaparsan keyifle okurum ben de, senden de çok samimi cevaplar çıkacaktır eminim :D

      Sil
  26. cevaplarınızı keyifle okudum, elinize sağlık, bu arada blogunuzu ilk ziyaretim, çok beğendim, çok şirin bir tasarımı var ve içerikler de çok güzel:) ben de bloguma beklerim, ayrıca çekişim var, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoş geldiniz blog sayfama, iyi ki geldiniz. Teşekkür ederim beğeniniz için de. Tabii ki ziyaretinize gelirim, sevgiler size de :-h

      Sil
  27. Uyuma dikkat ediyorsan, kesin simetriyi de seviyorsun. Css filan bilmekkk.. Vavv oldum. Yabancı dile hiç girmiyorum.
    Benim gibi zamanı kısıtlı bloggerlara ne olur, kızma diyorum. Ben pc başında nadir geçiyorum. O yüzden yorumlara cevaplar...
    Yalnız bana yazanlara, er ya da geç dönerim. Kötü bile yazsa özelden dönmüşlüğüm vardır.
    Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sanırım itiraf etmem gerekirse gün geçtikçe simetriye de daha çok dikkat etmeye başlıyorum :) Aslında Html5 ve Css bilgileri sadece bu konularda çok okuyarak ve deneme yanılma yöntemleri ile kolayca öğrenilebilir. Dediğim gibi tamamen ilgi meselesi :D
      Yok estağfirullah, kızmak ne haddime, ama tabii içimizde yorumlara verilen cevaplarla ilgilenenler de çok var. Vakti olmayıp da bakamayanlar bundan ayrı tutulmalı tabii. Benim de şu sıralar günlerim çok yoğun geçiyor :(
      Çok teşekkür ediyorum yorumunuz ve beğeniniz için, sağlıcakla kalın :)

      Sil
  28. Futbolla ilgili görüşlerine katılıyorum, fazla abartılan ve gruplandıran bir dal.

    Yazını okumak çok keyifliydi. ^_^ Emeğine sağlık Feri Peri!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İrem'ciğim :) Futbol bence de fazla abartılan bir spor dalı. Buz pateni, jimnastik gibi dallara yoğunlaşılmasını isterdim ben. Özellikle favori spor dalım ritmik jimnastik (kurdele) :X İzlemesi bile büyülüyor beni...

      Sil
  29. Twitter da takipleşmemizin üzerine hemen sayfana geldim, mim buldum ve hemen okudum. İyi ki tanıdım, çok memnun oldum diyerek hemen blogunu da takibe aldım. Sevgiler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz ve takibiniz için, hoş geldiniz blog sayfama :-h :)

      Sil
  30. Ne güzel yazmışsın her bir soruyu Feride, keyifle okudum :) Zaten sen kendini çok güzel anlatıyorsun ki, bayılıyorum seni okumaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Umarım senin kadar içten yazabiliyorumdur ben de. Bazen cümlelere çok dikkat ettiğim için ruhunu tüketiyorum gibi geliyor ama sen şimdi böyle söyleyince çok sevindim :D

      Sil
  31. Melez olanlardan birisi de benim =) Ayrıca çok memnun oldum. Kısacık sorulara sular seller gibi akan güzel uzun cevaplar çok iyi gitti =) harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne güzel :) Acaba siz konuşabiliyor musunuz merak ettim. Ben ne konuşabiliyorum, ne oyunlarını becerebiliyorum. Annem çok güzel akordiyon çalıyor, onu bile öğrenme fırsatım olmadı :)

      Sil
  32. Seni tanımak ne güzel, çok keyifli bir mim olmuş. :D Mmorpg oyunlarını ben de severim ama kendimi kaptırdığım için artık oynamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dayanamıyorum, çok az tadımlık oynuyorum arada. Zaten çok vakit de bulamıyorum =))

      Sil
  33. Ben elindeki fırsatları çok güzel kullandığını düşünüyorum. Hem birçok dil bilmek, hem kod yazmak. Umarım pişmanım dediğin kısımları fırsata çevirmen için şans seninle olur 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir gün olur, belli mi olur :) Ufak bir odada ders veririm birlikte şarkı söyleyerek :X Çok teşekkür ediyorum yorumun için :-h

      Sil
  34. Google da aratırken blog yazarları tanıma mimini sizinde yapmış olduğunuzu gördüm ve keyifle okudum. Bugün bende bu mim hakkında paylaşım yaptım uğramak isterseniz beklerim. :) ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için, uğramak isterim elbette :)

      Sil

Birkaç Önemli Not:

1-Yorumlarınız benim için çok değerli. Bloğuma destek olmak adına olumlu-olumsuz yorum bırakabilirsiniz.
2- Profil üyeliğiniz olmasa bile Adı/Url sekmesini seçip kendi belirlediğiniz Url ya da isimle ve son olarak da Anonim profil seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.
3- Öneri, görüş ve düşünceleriniz için "Feri Peri'ye Mektup" sayfası aracılığı ile mesaj gönderebilirsiniz...
4- Yorumunuza Smiley eklemek için, hemen alttaki linke tıklayarak beğendiğiniz bir ifadenin karşısındaki sembolleri kelimelerinizden sonra bir boşluk bırakarak yazabilirsiniz.

Yorumuna Smiley Eklemek İçin Tıkla