Umutsuzluktandır Dediler...

, , 32 Yorum
Okuma Süresi: 1 Dakika
Feri Peri Kişisel Blog


Yalnız kalmıştı bir başına sokakta.
Çaresizliğin hüküm sürdüğü o kahrolasıca karanlıkta.
Çığlık atabilir miydi şimdi, haykırabilir miydi?
Hissettiğinden de ölümcül bir soğuk sızmışken içeri...

Güneş ısıtmayacak, yağmur yağmayacaktı bundan sonra...
Belki de hiç mutlu olamayacaktı artık kim bilir?
Aklından geçenleri kelimelere dökmedi, dökmek istemedi.
Kapattı sorgusuzca gözlerini.

Yalnızım, dedi buz kesilmiş gibi, yapayalnızım!
Suçsuzluğun hükmünü giymiş durumdayım, ve titredi...
Bilememişim demek ki; yapraklar dökülürken mevsimlerin geçtiğini,
Sonra da acımasızca esti zaten rüzgar ondan beklenildiği gibi...

Umutsuzluktandır dediler; önce gözleri kapandı, biraz zaman geçince de kalbi...
Ve gün geldi o sıcacık elleri soğudu, kendi ise yitti, gitti...
Sessiz ve kıpırtısız bir siluet kaldı şimdilerde ondan geri,
Hiç doğmamış ve hiç yaşamamıştı sanki...
     Feri Peri - Şiir (Her hakkı saklıdır) 

Bu içerik Feri Peri » Kişisel Blog tarafından hazırlanmıştır...

32 yorum:

  1. Umutsuzluk bile umuda dair gelir bana. Gerisi en zor olanı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut etmek ve etmemek arasında ince bir çizgi var değil mi? Hem biraz umut etmeli hem de umutsuzluğa çok fazla kapılmadan yaşayıp gitmeli :-? Teşekkürler yorumun için :) Senin şiirlerinle birlikte yorumun benim için epey değerli...

      Sil
  2. Güzel şiir dinletisi. Sesli de duymak isterim :)

    YanıtlaSil
  3. heeey vaaay demek ingilizceye çevirdin heeeee seni seniiiii hiç düşünmedimdiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dene bak gör :D Süper çevirdi, bizim bu siteleri öyle çevirmez :D İlk yazılarını falan şipşak okudum :))

      Sil
  4. Merhaba yorum kısmına eklediğin not çok hoşuma gitti müsaadenle ben de benzer bir not ekleyebilir miyim? Belki profili olmayan arkadaşları yorum yapmaya teşvik eder :))

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Balın Kokusu blog kesif etkinliğinden geliyorum,takipteyim sizi de bloguma davet ediyorum görüşmek üzere güzel geçsin gününüz🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum yorumunuz için, hoşgeldiniz, hemen davetinize icabet ediyorum :)

      Sil
  6. "Önce gözleri kapandı, biraz zaman geçince de kalbi..." Ne güzel dizeler bunlar, kalemine sağlık. Severek okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevdiysen ne mutlu bana :) Yüreğine sağlık :)

      Sil
  7. Çok güzel. Yüreğinize sağlık. Benim de kıyıda köşede kalmış bir kaç şiir ve öykü denemelerim var :) blogumda yayınlamak hiç aklıma gelmemişti. İyi fikirmiş :) Tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok sağolun. Aslında o kadar çok duyulmamış yetenek var ki. Sizin de hikaye ve şiirlerinizi bekliyorum o zaman, kıyıda köşede kalmasınlar :X

      Sil
  8. Çok beğendim sayfanızı... müzik eşliğinde şiir ve yazı paylaşmaktan keyif aldığımdan sayfanız beni evimde gibi hissettirdi :-f dizeler ve müzik birbiriyle yarışıyor hüzünde. Umudumuz hiç yitmesin dileğiyle elinize sağlık. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir öğlen üzeri bu nefis keman müziği eşliğinde yazdım aslında, hüznü yazdırdı diyebilirim :) Farid Farjad çok beğendiğim bir kemanisttir; hazır müziğini paylaşırken melodisi şiirsiz kalmasın istedim :)
      Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, çok mutlu oldum bloğumu beğenmenize, bir hayli uğraşıyorum her gün :D

      Sil
  9. Ben bu posta yorum yazdığımı hatırlıyorum ama kayıp mı ettim naptım bilmiyorum :) Devam bu güzel dizelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla değiştirip duruyorum bir şeyleri her gün belki ben de kaybetmiş olabilirim :-? :D Teşekkürler güzel sözleriniz için :) Sevgiler :)

      Sil
  10. Ne güzel dizeler böyle. Umutsuz kalmayalım yine de:) Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umudu olmayan, umut etmeyen insan yaşayamaz zaten, çok teşekkür ederim yorumuz için :)

      Sil
  11. Merhaba yeni keşfettim sitenizi gayet iyi,

    Sizleri de bizde danismanhocam.blogspot.com sitemize bekleriz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için, bekletmeden hemen ziyaretimi gerçekleştirdim tabi ki:)

      Sevgiler...

      Sil
  12. Çok güzel dizeler, bende sevdiğim bir sözü paylaşmak istiyorum "Nefes alıyorsak umut var demektir" Seneca'nın sözü. Kaleminize sağlık, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Doğru söze ne denir :)

      Sevgiler :-h

      Sil
  13. Feri Peri, yeni tanıştık, bloğuma gelip beni mutlu etmiştin yavrum. Bir paylaşımını gördüm, ilgi alanım diye şiirini okumak istedim, çok beğendim. Ne ilginçtir ki, tarzı ne olursa olsun, şiirler çok değerlidir. Farid Farjad hayranıyım bn de. Şiir seslendirirken motivasyon için kulaklığımla hep onu dinlerim. Eline sağlık canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde ben de kulaklığımla dinlemeyi çok severim Farid Farjad'ı. Yıllardır da bu şekilde dinliyorum, ne mutlu ki daha 20'li yaşlarıma girmeden keşfetmiştim müzisyeni :)
      Teşekkür ederim, siz de beni çok mutlu ettiniz, çok sağolun.
      Yeni yılınız da kutlu olsun, huzurlu bir yıl dilerim,
      Esen kalın... :D

      Sil
  14. Ben de senin yeni yılını kutluyor, tüm güzellikleriyle karşılamasını diliyorum canım. Çok teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim yorumun için. Bundan sonra hikayelere de bir tema müziği eklemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Şiir kategorin harika Feri! =) şiir sevdalısı olarak çıkamadım sayfandan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Arada ilham gelirse öyle çiziktiriyorum bir şeyler :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. I appreciate your comment, thank you, too :)

      Sil

Birkaç Önemli Not:

1-Yorumlarınız benim için çok değerli. Bloğuma destek olmak adına olumlu-olumsuz yorum bırakabilirsiniz.
2- Profil üyeliğiniz olmasa bile Adı/Url sekmesini seçip kendi belirlediğiniz Url ya da isimle ve son olarak da Anonim profil seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.
3- Öneri, görüş ve düşünceleriniz için "Feri Peri'ye Mektup" sayfası aracılığı ile mesaj gönderebilirsiniz...
4- Yorumunuza Smiley eklemek için, hemen alttaki linke tıklayarak beğendiğiniz bir ifadenin karşısındaki sembolleri kelimelerinizden sonra bir boşluk bırakarak yazabilirsiniz.

Yorumuna Smiley Eklemek İçin Tıkla