Kar - ŞİİR

, , 8 Yorum
Okuma Süresi: 1 Dakika
Feri Peri Kişisel Blog

Işıklar sönük ve mayhoş...
Sarhoş aydınlığın içinde süzülen kar tanelerini hesaba katmayan rüzgarı da geride bırakıyoruz. 
Oysa o kar taneleri bana havanın ne kadar soğuk ve ürpertici bir yalnızlıkla sarıldığını hatırlatıyorlar.
Ve ben hatırlamakla hatırlamamak arasında bocalıyorum, sabahın en güzel saatinde uyku mahmurluğuyla gerinen ve fettan yaldızlarını yatağa serpiştiren güneşin inatçılığından kurtulmak isteyip de çabalayan biri gibi.
Çünkü o kişi sıcacık ve güneşi geride bırakan yorganının karanlık sakinliğine sokulurken, ben de bu kış akşamı, elim senin sıcak avuçlarınla bir olmuş başım güvenli ve geniş göğsüne düşmüş bir halde, karanlık ama sevgi dolu örtümü, yani seni üzerime çekiyorum.

Yağmur da yağıyor sanki…
Coşkunluğu avaz avaz haykırıyor kar kristalleri etrafımızı çevrelemişken. 
Şu uzaktaki sisi görüyor musun?
O aslında basit bir yağmur buharı… 
Toprağa düşüşündeki şiddet yeri yakıyor belli ki...
Ama, o öyle bir yağmur ki karın soğuk dokunuşlarını görmek dahi istemiyor canının son gölgesi düşmüş çiçeklerinin üzerine. 
Çünkü artık canı çekilmek üzere.

Düşünsene; 
Kim karşı koyabilir ki, dondurmak istediğinde kar? 
Kim ona boyun eğmek yerine, baş kaldırmaya cüret edebilir ki?
Etse bile; ömrü bir süre sonra, güneşin yerini geceye bırakıp çok sevdiği dağlardan bayırlardan ya da ovalardan çekildiği gibi çekilmez mi bu dünyadan?
Yağmur damlaları öylesine sabırla tüketiyor ki kendilerini donuk buzlar dökülmesin diye çiçeklerine. 
Her ilkbaharda bir annenin bebeğini beslerken ve büyütürken ki heyecan ve sevecenliğiyle suladığı, güzelim zambaklarını, güllerini, menekşelerini ve leylaklarını bir avuç kar suyunun soldurmasına izin verebilir mi o anaç yağmur?
Ama, bak, ölüyor artık…
Tüketti kendini…
Çok bile dayandı değil mi?
Feri Peri - Şiir (Her hakkı saklıdır)

Bu içerik Feri Peri » Kişisel Blog tarafından hazırlanmıştır...

8 yorum:

  1. Şiir yazabildigini bilmiyordum. Ayri bir sevgim var siirlere. Cok da derin olmus eline saglik canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de bu şiiri hangi yıl yazmıştım unuttum :) Eskilerden, bir paylaşayım dedim :D :X

      Sil
  2. Yüreğine sağlık canım . 😊😊🌸🌸 Güzel olmuş , farklı olmuş .😊🌸 Naif olmuş ... Çok sevgiler 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) Sanırım 2009 yılında yazmıştım bunu doğru hatırlıyorsam, yukarıda yorumlarken hatırlayamamışım mesela :D Yepyeni duygularla yazmıştım o zamanlar :X

      Sil
  3. güzel bir şiirdi,yüreğinize emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için, Ertuğrul Bey :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş şiirledi benzetmeler.Tebrik ederim seni :)

    YanıtlaSil

Birkaç Önemli Not:

1-Yorumlarınız benim için çok değerli. Bloğuma destek olmak adına olumlu-olumsuz yorum bırakabilirsiniz.
2- Profil üyeliğiniz olmasa bile Adı/Url sekmesini seçip kendi belirlediğiniz Url ya da isimle ve son olarak da Anonim profil seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.
3- Öneri, görüş ve düşünceleriniz için "Feri Peri'ye Mektup" sayfası aracılığı ile mesaj gönderebilirsiniz...
4- Yorumunuza Smiley eklemek için, hemen alttaki linke tıklayarak beğendiğiniz bir ifadenin karşısındaki sembolleri kelimelerinizden sonra bir boşluk bırakarak yazabilirsiniz.

Yorumuna Smiley Eklemek İçin Tıkla